دسته‌بندی نشده

آیا هایفو واقعا تاثیر دارد؟، بررسی هایفو و اثرات آن

در حال انجام هایفو و مشاهده تاثیر آن


در این مقاله به به بیان این مسئله میپردازیم که آیا هایفو واقعا تاثیر دارد؟ تا پایان این مقاله با مجموعه شیرین دهقانی همراه باشید. سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (High-Intensity Focused Ultrasound – HIFU) یک روش درمانی زیبایی برای سفت کردن پوست است که به عنوان جایگزینی غیر تهاجمی و بدون درد برای لیفت صورت توصیه شده است. هایفو نیازی به بی حسی موضعی ندارد و نیازی به برش یا تزریق به پوست نیست. همانطور که در لیفت صورت با جراحی سنتی دیده می شود، پس از درمان نیازی به استراحت نیست. هایفو از انرژی اولتراسوند برای تشویق تولید کلاژن استفاده می کند که منجر به سفت تر شدن پوست می شود.

هایفو از انرژی متمرکز فراصوت برای هدف قرار دادن لایه های پوست درست زیر سطح استفاده می کند. این کار می تواند به سیستم آپونوروتیک عضلانی سطحی نفوذ کند. این لایه ها همان لایه هایی هستند که در جراحی لیفت صورت معمولی سفت می شوند. انرژی اولتراسوند (فراصوت) باعث افزایش دما در بافت می شود. هنگامی که سلول های ناحیه مورد نظر به دمای مشخصی رسیدند، به کمک پروتئینی که ساختار پوست را فراهم می کند، سلول ها را تحریک می کند تا کلاژن بیشتری تولید کنند.

آیا هایفو تاثیر دارد؟
نتایج و اثرات مختلف HIFU با انتخاب عمق عملکرد.

افزایش کلاژن منجر به سفت تر شدن پوست با چین و چروک کمتر می شود. از آنجایی که پرتوهای اولتراسوند با فرکانس بالا بر روی یک بافت خاص در زیر سطح پوست متمرکز می شوند، هیچ آسیبی به لایه های بالایی پوست و قسمت های مجاور وارد نمی شود. به عنوان یک درمان ضد پیری، هایفو می تواند تا 1 تا 2 سال دوام داشته باشد و می تواند تا ماه ها پس از درمان به سفت شدن پوست شما ادامه دهد.

در اینجا در کلینیک زیبایی شیرین دهقانی، ما از جدیدترین دستگاه های هایفو استفاده می کنیم که از آخرین فناوری هایفو بهره مند هستند.

مزایای هایفو

آیا هایفو واقعا تاثیر دارد؟ هایفو مزایای زیبایی شناختی زیادی دارد، از جمله:

  • کاهش چین و چروک
  • سفت کردن پوست افتادگی گردن (که به آن گردن بوقلمون یا جول می گویند)
  • بلند کردن گونه ها، ابروها و پلک ها
  • تقویت تعریف خط فک
  • سفت شدن دکلته
  • صاف کردن پوست
  • کاهش پای کلاغی
  • کاهش چین های بینی
  • نرم کننده خطوط لبخند
آیا واقعا هایفو تاثیر دارد؟
آیا هایفو واقعا تاثیر دارد؟


بسته به موقعیت شما و خواسته های شما، درمان های HIFU ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن بوده اید. ایمن، غیر نفوذی و بدون تزریق. اگر سوالی دارید با ما تماس بگیرید – یا همین امروز قرار ملاقات بگذارید:


آیا هایفو واقعا تاثیر دارد؟

هایفو یکی از معدود درمان هایی است که تا لایه عضلانی SMAS به پوست نفوذ می کند. همچنین دقیق و کسری است به این معنی که در هدف قرار دادن مکان های مناسب برای ایجاد مؤثرترین نتایج بدون تأثیر بر سلول های اطراف خاص تر است.
در ادامه به بررس تاثیر انواع روش های هایفو می پردازیم.


هایفو درمالیفت

صورت را در عمق پوست لیفت، سفت و تحت تاثیر قرار می دهد. این کار کلاژن را جوان می کند، پوست شل را سفت می کند، چین و چروک ها و علائم پیری را تا حد زیادی کاهش می دهد. با استفاده از نتایج متخصصان برجسته پزشکی بین 12 تا 18 ماه از یک جلسه دوام خواهد داشت.

هایفو VMAX – هایفو بدون درد

5D Dermalift همچنین دارای نوع جدیدی از هایفو به نام VMAX است که یک گزینه درمانی بدون درد است و مشتری باید به جای 12 تا 24 ماه با هایفو معمولی هر 6 ماه یکبار درمان شود.

مقایسه هایفو با دیگر روش های درمان:

مقایسه اثرات هایفو و دیگر روش های درمانی
مقایسه تاثیر هایفو با آر اف فرکشنال و لیزر

عوارض جانبی هایفو

لکه‌دار شدن پوست شایع‌ترین عارضه جانبی گزارش شده توسط بیماران در طی مطالعه‌ای در مورد اینکه آیا هایفو واقعا تاثیر دارد؟ می باشد. مناطق تحت درمان ممکن است قرمز و لکه دار شوند، به خصوص اگر پوست شما حساس و مستعد قرمزی باشد. این عارضه جانبی دائمی نیست و معمولاً چند ساعت پس از درمان از بین می رود.

author-avatar

درباره شیرین دهقانی

شیرین دهقانی هستم، متخصص خطوط زیبایی و جوانسازی پوست با بیش از 10 سال سابقه فعالیت. استاد آموزش لاین های زیبایی. خوشحال میشم بتونم به تکمیل زیبایی شما کمک کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *