دسته‌بندی نشده

تکنولوژی پیشرفته در رفع چروک صورت، لیزر، بوتاکس و فیلر

تکنولوژی پیشرفته در رفع چروک صورت

با افزایش سن زندگی با چین و چروک یا لکه‌های پوستی عادی می‌شود اما امروزه راه‌های مختلفی برای از بین بردن این چین و چروک‌ها وجود دارد که می‌تواند باعث افزایش روحیه شده و شادابی پوست را بازگرداند. چه چین و چروک‌های روی صورت به دلیل افزایش سن ایجاد شده باشند چه ژنتیکی باشد، از روش‌های جدیدی نظیر لیزر، تزریق بوتاکس و تزریق فیلر می‌توان برای رفع آن‌ها استفاده کرد. در دنیای امروزی با کمک فناوری لیزر که از عمیق‌ترین و غیرقابل دسترس‌ترین لایه‌های پوست تا سطحی‌ترین لایه‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد، چین و چروک مشکل بزرگی محسوب نمی‌شود.

هایفو برای برطرف کردن چین و چروک بدون جراحی

یکی از موثرترین روش‌های رفع چین و چروک بدون جراحی، درمان با هایفو است. در روش هایفو، درمان در لایه‌های عمیق‌تر پوست انجام می‌شود که نتیجه آن تولید کلاژن طبیعی بیشتر بوده و کشش پوست هم افزایش می‌یابد. از جمله مزایای این روش درمانی می‌توان به مبارزه با شلی صورت و گردن، برطرف کردن افتادگی پلک‌ها و کاهش غبغب چانه اشاره کرد. اثرات هایفو پس از درمان قابل مشاهده است اما برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید باید حدودا 2 الی 3 ماه صبر کنید تا بدن فرصت کافی برای تولید کلاژن داشته باشد. اثر هایفو تا دو سال دوام خواهد آورد و تنها یک جلسه درمانی برای آن کافی است.

بوتاکس صورت
بوتاکس صورت

بوتاکس، سم بوتولینوم نوع A

سم بوتولینوم یک پروتئین تصفیه شده است که ضعف عضلانی موضعی با زمان محدود ایجاد می‌کند. روش درمانی بوتاکس شامل تزریق این سم از طریق یک سوزن به عضله‌ای است که با حرکت آن چین و چروک ایجاد می‌شود. از طریق این تزریق عضله ضعیف شده و پوستی که آن را می‌پوشاند شل می‌شود؛ در نتیجه چین و چروک نرم شده و از بین می‌رود. استفاده از روش بوتاکس باید دوره‌ای باشد زیرا اثرات آن از 4 تا 6 ماه طول می‌کشد.

این روش درمانی برای خانم‌های باردار، افرادی که به بیماری‌های مغز و اعصاب مبتلا هستند و مادرانی که در دوره شیردهی هستند توصیه نمی‌شود.

لیزر پلاسما پلکسر

لیزر پلاسما پلکسر شامل یک تکنیک جراحی پوستی برای ترمیم ضایعات پوستی مانند چین و چروک‌های عمیق، پلک، لک و… است. در این روش درمانی از انرژی پلاسما استفاده شده و پوست دچار انقباضات زیادی می‌شود؛ تولید کلاژن افزایش می‌یابد که نتیجه آن پوست شدن سفت و از بین رفتن چین و چروک‌ها است. این روش درمانی برای لیفت کردن پلک بالا، لیفت کردن پوست صورت و گردن، از بین بردن جای زخم، پاک کردن تتو، از بین بردن غبغب، کاهش تیرگی زیر چشم و … کاربرد دارد.

لیزر صورت
لیزر صورت

تزریق فیلر

یکی دیگر از تکنولوژی‌های پیشرفته در رفع چروک صورت، تزریق فیلر است. فیلر به پر کننده‌های پوستی اشاره دارد که با تزریق به زیر پوست، مشکلات مختلف نظیر چین و چروک را برطرف می‌سازد. این فیلر‌ها می‌توانند چربی بدن خود فرد باشند یا به صورت مصنوعی تولید شوند. از جمله کاربردهای روش درمانی تزریق فیلر می‌توان به برطرف کردن چین و چروک، پر کردن خطوط خنده، از بین بردن خط اخم، قرینه سازی صورت، افزایش حجم بیشتر در بخشی از بدن، ایجاد فرم بهتر و … اشاره کرد.

علاوه بر روش‌های ذکر شده در این مقاله، روش‌های درمانی دیگری هم وجود دارد که هر روزه با پیشرفت علم به آن‌ها افزوده می‌شود. برای اینکه بهترین درمان را دریافت کنید، بهتر است ابتدا به یک متخصص پوست مراجعه کرده و پس از توضیح مشکلات پوست خود، از ایشان بخواهید بهترین گزینه درمانی را به شما پیشنهاد دهند.

اگر در مورد نحوه رفع چین و چروک صورت سوالی برای شما مطرح شده است می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. متخصصین با تجربه مجموعه شیرین دهقانی تمام راهنمایی‌های لازم را خدمت شما ارائه خواهند داد و بسته به شرایط پوستی، بهترین درمان را به شما پیشنهاد می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *